Minister Obrony Narodowej ogłosił otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w formie powierzenia w zakresie „Obronność państwa i działalność Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej” pn.: Przygotowanie narzędzi (kreacja artystyczna/ spot reklamowy) na potrzeby kampanii wizerunkowo-informacyjnej (radio, Internet, prasa, outdoor) promującej Wojska Obrony Terytorialnej. Oferty należy składać do 24 marca 2017 r.

Celem konkursu jest uzyskanie materiałów i narzędzi, służących:

  1. popularyzowaniu wiedzy o Wojskach Obrony Terytorialnej (WOT) – nowym rodzaju sił zbrojnych, budowaniu w społeczeństwie, w szczególności w grupie pracodawców i potencjalnych kandydatów do służby w OT, pozytywnego wizerunku Wojsk Obrony Terytorialnej jako rodzaju sił zbrojnych,
  2. kształtowaniu pozytywnego wizerunku żołnierzy pełniących służbę w WOT,
  3. zwiększeniu rozpoznawalności WOT,
  4. zwiększeniu świadomości opinii publicznej na temat zadań realizowanych przez WOT
    w sytuacjach kryzysowych, takich jak ochrona ludności i mienia podczas klęsk żywiołowych, likwidacja skutków klęsk żywiołowych, akcje poszukiwawcze, ochrona zdrowia i życia ludzkiego, ochrona społeczności lokalnych przed skutkami destabilizacji
    i dezinformacji oraz ataków w cyberprzestrzeni,
  5. promowaniu WOT jako nowoczesnej służby, pozwalającej łączyć rozwój zawodowy
    ze służbą państwu, kształtującej wartości, takie jak wspieranie społeczeństwa, szacunek dla państwa i symboli narodowych.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej urzędu: Konkurs

Za: NGO

; ;